Marketing kvůli EET: Babiš chystá loterii a kampaň za 28 milionů

Byznys kolem zavádění elektronické evidence tržeb je v plném proudu. Na internetu najdete desítky firem, které za tisíce korun nabízejí podnikatelům školení. Utrácet se chystá také stát: Ministerstvo financí připravuje mediální kampaň za 28 milionů korun. A účtenkovou loterii.

Ministerstvo financí odstartuje už v červnu osvětovou kampaň, v níž bude lidem vysvětlovat, proč stát zavádí elektronickou evidenci tržeb a jaké jsou její výhody. Zástupci Babišova úřadu to oznámili v úterý na tiskové konferenci s tím, že kampaň bude přes léto lehce utlumena, od září pak zesílí a potrvá do listopadu. Přítomna bude v tisku, televizi, rádiu a pojede i online (mimochodem, všechny zmíněné formáty má i Babišův vydavatelský dům Mafra).

K EET:

» Systém pro EET dodá IBM. Bez soutěže. Babišovi pomohla Šlechtová
» Tajnosti kolem zakázek pro EET pokračují
» Po 4 měsících vydoloval ze státu dokumenty k EET. Ještě jsem neskončil, říká
» Žalobce: Odložení kauzy EET ze strany policie přezkoumáme
» Vláda protlačila zákon o EET. Jak ochrání data, neví
» Registrů přibývá, stát přenáší riziko na občany. Postihy úředníků neřeší
» Dokument: Co se píše v trestním oznámení na EET

Generální finanční ředitelství už pro potřeby kampaně zadalo dvě zakázky. Kreativní řešení bude mít na starosti agentura McCann Erickson Prague s cenou 2,95 milionu korun. Druhou zakázku za 25,3 milionu korun na nákup mediálního prostoru vyhrála díky nižší ceně mediální agentura PHD.

“Tyto dvě zakázky, pokud by byly spojeny v jednu, by zúžily počet potenciálních dodavatelů,” citovala Česká televize šéfa Finanční správy Martina Janečka.

EET se bude v první fázi spouštět 1. prosince, elektronické účtenky budou muset začít povinně vydávat hotely a restaurace. Další firmy se budou postupně zapojovat tak, aby od března 2017 byli v systému všechny maloobchodníci i velkoobchodníci.

Ministr financí Andrej Babiš, který s prosazením EET spojil svou politickou kariéru, pak potvrdil, že hodlá jako marketingový nástroj využít účtenkové loterie. Jejím smyslem je přimět zákazníky, aby si od obchodníků brali doklady a ty potom pošlou státu ke slosování. Zatím není jasné, zda se bude “hrát” o peníze či věcné dary.

“Účtenkovou loterii bychom chtěli zavést příští rok. Lidi o to mají zájem a myslím si, že to může mít úspěch,” uvedl Babiš (ANO).

Bližší informace zatím úřad neposkytl.”Hodnotíme parametry pro přijetí herního plánu a plánujeme, že bychom ji spustili k 1. březnu 2017, tedy se spuštěním druhé fáze elektronické evidence tržeb,” citoval server iHned náměstkyně Alenu Schillerovou.

Sdílet článekShare on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email


Images are for demo purposes only and are properties of their respective owners. Old Paper by ThunderThemes.net

Tento web používá k personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

Služby společnosti DeadLineMedia mohou pro své správné fungování vyžadovat tzv. cookies – tedy malá množství dat, které www servery přes prohlížeč běžně posílají a ukládají do počítače uživatele, aby identifikovaly jeho osobní předvolby a nastavení a usnadnily tak přístup k webovým stránkám. Celosvětově cookies na drtivé většině webových stránek využívají rovněž provozovatelé reklamních systémů pro zobrazování co nejrelevantnější inzerce. Pokud se rozhodnete, že tato cookies ukládat nechcete, najdete více informací a další postup na: http://www.youronlinechoices.com/cz/vase-volby.

Zavřít