Už v neděli zaplavily zemi oligarchovy billboardy s válečným strašením, Pavlův tým zaostává. V zásadě se zatím jen brání.
Nejhlubší dno. Radikalizace. Lživé strašení a vyvolávání nenávisti.
Takové reakce vyvolala první povolební tiskovka Andreje Babiše ze sobotní odpoledne. A přesně takové reakce vyvolat měla.

Petr Pavel ve volebním štábu Foto: Tým PP
Plán Babišova týmu pro druhé kolo prezidentské volby totiž podle zjištění Neovlivní.cz zní: AB musí být vidět, musí být všude a válcovat svého soupeře Petra Pavla. A je úplně jedno, jestli u toho lže. Naopak, u každé takové lži má zaručeno, že díky ní bude opět v médiích.
„Platí pravidlo, že i negativní reklama je reklama. Cíl je dostat šéfa všude a nezáleží na tom, v jakých souvislostech. Šéf má průzkumy, které jasně ukazují, že lidem, na které cílíme, jeho aféry nevadí a naopak je útočení na něj mobilizuje,“ prozradil pod příslibem anonymity zdroj obeznámený s fungováním Babišovy kampaně.