Babišova strategie: Vymazat Pavla z mediálního i veřejného prostoru

Už v neděli zaplavily zemi oligarchovy billboardy s válečným strašením, Pavlův tým zaostává. V zásadě se zatím jen brání.

Nejhlubší dno. Radikalizace. Lživé strašení a vyvolávání nenávisti.

Takové reakce vyvolala první povolební tiskovka Andreje Babiše ze sobotní odpoledne. A přesně takové reakce vyvolat měla.


Petr Pavel ve volebním štábu Foto: Tým PP

Plán Babišova týmu pro druhé kolo prezidentské volby totiž podle zjištění Neovlivní.cz zní: AB musí být vidět, musí být všude a válcovat svého soupeře Petra Pavla. A je úplně jedno, jestli u toho lže. Naopak, u každé takové lži má zaručeno, že díky ní bude opět v médiích.

„Platí pravidlo, že i negativní reklama je reklama. Cíl je dostat šéfa všude a nezáleží na tom, v jakých souvislostech. Šéf má průzkumy, které jasně ukazují, že lidem, na které cílíme, jeho aféry nevadí a naopak je útočení na něj mobilizuje,“ prozradil pod příslibem anonymity zdroj obeznámený s fungováním Babišovy kampaně.

Chcete se dozvědět víc?

Předplaťte si tištěný magazín + web Neovlivní za 1990,- Kč / rok a získáte:

  • Unikátní časopis týmu novinářky Sabiny Slonkové (doručujeme 9x ročně)
  • Investigace, analýzy a rozhovory
  • Exkluzivní zjištění ke klíčovým událostem
  • Každodenní přístup k originálnímu obsahu na webu Neovlivní.cz

Již mám předplatné
Přejít nahoru