Ministrova kampaň z eráru

Stará pravda říká, že stranám, které jsou zrovna u moci, se lépe a levněji dělá předvolební kampaň. Na rozdíl od opozice mohou k uplácení či vábení voličů využít peníze, které jsou státní. Stačí vymyslet projekt, který vypadá, nebo i je prospěšný pro společnost, a rozjet ho právě v kampani.

Ministr životního prostředí Petr Hladík na akci v Boskovicích v půli letošního února. Zdroj: modernienergetika.cz

Přesně to nyní dělá lidovecký ministr životního prostředí Petr Hladík. Státní fond životního prostředí ČR, který spadá pod jeho úřad, podepsal loni v prosinci smlouvu se Svazem moderní energetiky na sérii veřejných konferencí a talkshow.

Jejich součástí je výslovně uvedená účast ministra. A, jak dokazují fotografie z již proběhlých únorových akcí, Petr Hladík na ně skutečně dorazil. Svaz přitom reprezentuje přímo Hladíkův poradce Martin Sedlák. Hladíkův resort jeho spolku podle registru smluv posílá osm milionů korun.

Chcete se dozvědět víc?

Předplaťte si tištěný magazín + web Neovlivní za 1990,- Kč / rok a získáte:

  • Unikátní časopis týmu novinářky Sabiny Slonkové (doručujeme 9x ročně)
  • Investigace, analýzy a rozhovory
  • Exkluzivní zjištění ke klíčovým událostem
  • Každodenní přístup k originálnímu obsahu na webu Neovlivní.cz

Již mám předplatné
Přejít nahoru