Andrej Babiš po útoku Putina na Ukrajinu ztratil půdu pod nohama. Jeho marketéři zaveleli k přitvrzení strategie hnutí ANO.
Čtvrt roku poté, co marketéři hnutí ANO spustili operaci, na jejímž konci má být Andrej Babiš na Hradě nebo alespoň návrat partaje do vlády, je okolnosti donutily ke změně taktiky. Putinův vpád na Ukrajinu a následná blesková reakce Fialovy vlády na pár dní zcela vymazaly poslance Babiše z politického světa.

Poslanec vyrazil porovnávat ceny do Polska. Zdražovat se ale chystá právě Babišova firma Foto: Hnutí ANO
Pozornosti se mu dostalo maximálně díky jeho pobytu v IKEM nebo po obžalobě v kriminální kauze Čapí hnízdo. To už je ale minulostí. Lídr opozičního hnutí ANO v posledním týdnu našel půdu pod nohama.
Jeho marketingoví rádci totiž pro něj podle zjištění Neovlivní.cz připravili novou strategii. Cílem je vyvolávat dojem, že Fialova vláda kašle na české občany, upřednostňuje pomoc ukrajinským uprchlíkům a pro „naše lidi“ nic nedělá.
Tedy taktika v duchu padesátých let a komunistického hesla „dědeček a babička ujídají nám chlebíčka“.
