Sledujte Frantu. Proč se Babiš dál těší přízni médií, která prodal

Prodejem vydavatelství Mafra Andrej Babiš o přízeň svých někdejších tištěných i internetových titulů, které mají obří zásah na čtenáře, nepřišel. Vydrží to tak až do voleb? A bylo to součástí dohody při prodeji?

Tam, kde se opoziční poslanec a kandidát na budoucího premiéra Andrej Babiš necítí v bezpečí, na rozhovory zásadně nechodí. Takové Seznam Zprávy, které mají největší čtenářský zásah na českém trhu, o něj marně žádají už několik let. Redakci Neovlivní.cz neposkytl interview nikdy.


Ilustrace: Shutterstock

To v Mladé frontě DNES vyšly za poslední půlrok rozhovory hned dva. Oba s ním dělala jeho oblíbená redaktorka Eva Pospíšilová. Rozhovory byly takzvaně po srsti, žádná nečekaná či zákeřná otázka nepadala.

MF DNES už přitom od loňského podzimu Andreji Babišovi nepatří. Loni prodal celé vydavatelství, které zahrnuje dva celostátní deníky (MFD a Lidové noviny), paletu společenských časopisů, rádio a bezplatný deník Metro, podnikateli Karlovi Pražákovi s vazbou na PPF rodiny Kellnerových.

Na vstřícném postoji mediálního domu k Babišovi a politice jeho hnutí ANO se to ale nijak neprojevilo. Jen pár titulků z poslední doby: Jste největší lhář, útočil Babiš na Fialu. Byla to pecka, poprvé jsem oddával snoubence, pochlubil se Babiš. Debatu s Babišem v České Lípě museli přemístit, příznivci se nevešli do sálu.

Chcete se dozvědět víc?

Předplaťte si tištěný magazín + web Neovlivní za 1990,- Kč / rok a získáte:

  • Unikátní časopis týmu novinářky Sabiny Slonkové (doručujeme 9x ročně)
  • Investigace, analýzy a rozhovory
  • Exkluzivní zjištění ke klíčovým událostem
  • Každodenní přístup k originálnímu obsahu na webu Neovlivní.cz

Již mám předplatné
Přejít nahoru