TV Barrandov: Někdo se dívá

Jaromír Soukup, mediální magnát a z vlastní vůle moderátor, na sebe nepřestává strhávat pozornost. Ať už kvůli plánu vstoupit do politiky, kvůli výtkám vysílací rady na téma nevyváženost jeho pořadů, blízkým vztahem k prezidentovi podtrženým osobní účastí hlavy státu na Soukupových padesátinách, nebo kvůli spekulacím o odchodu čínských investorů a nedobré finanční kondici, ve které se jeho impérium nachází. Jedna otázka zůstává nezodpovězená: Kdo se vlastně na TV Barrandov dívá? A může to Soukupovi pomoci, pokud se skutečně rozhodne jít do politiky?

Pohled do dat, která mapují sledovanost tuzemských televizí, nabízí pozoruhodná čísla. Celá skupina Barrandov (Barrandov TS) dosáhla za rok 2018 průměrné sledovanosti 7,01 procenta v cílové skupině 15+. U diváků ve věku 15–54 let, tedy v cílové skupině, která je pro komerční televize nejdůležitější, protože na ni cílí většina zadavatelů reklamy, to bylo ovšem jen 3,59 procenta. Je otázkou, zda se podaří stejný výsledek v letošním roce, protože čísla o sledovanosti za leden a podstatnou část února jsou nižší.

Pojďme to prozkoumat podrobně. Za letošní leden dosáhla průměrná sledovanost v celé skupině 15+ hodnoty 6,06 procenta. Za prvních 24 dnů měsíce února je to 6,15 procenta.

Když se podíváme na úspěšnost pořadů v žebříčku deseti nejsledovanějších relací v daném dnu, zjistíme, že v lednu byl Barrandov nejúspěšnější počátkem měsíce. Kromě sestřihu Týdne s prezidentem (237 tisíc diváků) na začátku roku to byly také první epizoda sobotního zábavného pořadu Politický kabaret (242 tisíc diváků) a Nebezpečné vztahy – rozuzlení (294 tisíc). Soukupovy Moje zprávy se dostaly mezi nejsledovanější pořady dokonce 13krát.

Ovšem v únoru se mezi deseti nejsledovanějšími relacemi dne (bez zpravodajských pořadů) objevil nějaký pořad Barrandova pouze jednou – 2. února to byly Moje zprávy s 215 tisíci diváků.

Může Soukupovi jeho televize pomoci v avizované politické kariéře? Jaké je složení diváků jeho nejsledovanějších pořadů? Detaily přinášíme v březnovém magazínu Neovlivní.cz. Cesta k němu vede tudy:

Sdílet článekShare on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email


Images are for demo purposes only and are properties of their respective owners. Old Paper by ThunderThemes.net

Tento web používá k personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

Služby společnosti DeadLineMedia mohou pro své správné fungování vyžadovat tzv. cookies – tedy malá množství dat, které www servery přes prohlížeč běžně posílají a ukládají do počítače uživatele, aby identifikovaly jeho osobní předvolby a nastavení a usnadnily tak přístup k webovým stránkám. Celosvětově cookies na drtivé většině webových stránek využívají rovněž provozovatelé reklamních systémů pro zobrazování co nejrelevantnější inzerce. Pokud se rozhodnete, že tato cookies ukládat nechcete, najdete více informací a další postup na: http://www.youronlinechoices.com/cz/vase-volby.

Zavřít