© Dead Line Media s.r.o. 2016 – všechna práva vyhrazena | buďte s námi v kontaktu: facebook – twitter – napište nám
© Design: Prokoho.cz | Souhlas se zpracováním osobních údajů (nastavení, odvolání)
issue
umožňuje doplnit číslo vydání. Box je možné žlutě orámovat nastavením class="dlm-promobox--frame"
. Obrázek lze vyměnit pomocí atributu img
, kam napíšete URL nového obrázku.Pokud nám pošlete vyplněný objednávkový formulář a platba dorazí do 31. července 2020, prvním doručeným vydáním do Vaší schránky bude Letní speciál 6-7 magazínu Neovlivní.cz, který právě rozesíláme předplatitelům.
Shortcodes jsou značky, které lze vepisovat do stránek a příspěvků WordPressu. Díky nim mají editoři obsahu přístup k různým pokročilým funkcím, aniž by je museli programovat.
Šedý blok, do kterého je možno vepsat text.
Blok obsahující HTML text. Má 10px okraje a hodí se pro formátování textů uvnitř Infoboxu. Řeší také případné problémy s umístěním plovoucích prvků, např. ilustračních obrázků, v Infoboxu.
Tento tag umožňuje do infoboxu zapisovat číselné hodnocení v rozsahu od 0 do 10.
Používá se ve dvou variantách:
Tag s parametrem “value” se zobrazí v podobě “teploměru”, který graficky naznačuje hodnocení. “value” je vždy v rozsahu 0-10, obsah tagu by měl být dostatečně krátký aby se vešel na řádek.
Tag s parametrem “total” se zobrazuje se jako velký obdélník vpravo dole.
Tag “percentage” funguje jako tag “points”, ale používá hodnocení v procentech. V parametru “value” ani “total” se neuvádí znak “%”, systém tento znak doplní sám.
Tag se používá ve dvou variantách:
Tag s parametrem “value” se zobrazí v podobě “teploměru”, který graficky naznačuje hodnocení. “value” je vždy v rozsahu 0-100, obsah tagu by měl být dostatečně krátký aby se vešel na řádek.
Tag s parametrem “total” se zobrazuje jako velký obdélník vpravo dole.
Blok se ničím neliší od běžného textového bloku, ale dá se na něj odkazovat z jiného webu pomocí shortcodu quote (viz níže).
např.
Na místo citace se doplní obsah, převzatý z jiného webu. Lze ho buď načíst AJAXem přímo z jiného webu, nebo obsah citátu uvést v tagu.